nasca......arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van ed virginia - WaarBenJij.nu nasca......arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van ed virginia - WaarBenJij.nu

nasca......arequipa

Door: viirginia

Blijf op de hoogte en volg ed

15 Oktober 2012 | Peru, Arequipa

Nasca. Arequipa

Om precies 22.00 vertrok onze nachtbus.
Prima bus, maar veel teveel bochten.
En onze chaufeur had een stuk lood op het gaspedaal.

Dus veel viel er niet te slapen, maar om onderweg midden in de bergen en woestijn de zon op te zie komen, dat is heel bijzonder.

Wij waren dan ook al'om 7. UuR in de morgen hier aangekomen.

Konden meteen op de kamer en gaan genieten van twee volle dagen Arequipa.

Groeten,

virgina en ed

• 15 Oktober 2012 - 16:29

Fred Van't Ent:

Jullie vertellen vooral over de busreis, maar voor een lezer is het juist interessant waaruit die 'twee volle dagen' genieten in Arequipa bestonden! Gekkies, daarover moeten jullie natuurlijk schrijven! Doen jullie dat nog? Mooi!

Barry Asselman:

hoi ed en verginia wat leuk dat jullie met de nacht bus door de bergen gingen rijden
    en nu lekker 2 volle dagen uit rusten van de bus reis ik wens jullie heel veel plezier toe en tot

Hoi Ed en Ien,

De techniek blijft toch voor niets staan. Door what'sapp en andere mogelijkheden verdienen die telefoonboeren niets meer aan het telefoonverkeer. Hadden ze effe niet in de gaten! Heb van Ien een foto doorgestuurd gekregen dat wel op een maanlandschap lijkt! Het lijkt ons dat de omgeving waarin jullie vertoeven geheel anders is dan geheel Europa.
    Jullie, althans Ed die gefilmd werd, zagen er nog monter uit in de filmpjes die we doorgestuurd kregen, want we zouden de indruk krijgen dat jullie bijna op de wenkbrauen lopen met zo'n programma. Rondreizen, uit eigen ervaring, zijn werkkampen maar je ziet en ervaart er ook een heleboel mee.
    Gewoon jezelf blijven, geen ruzie maken want dan wil ik erbij zijn en blijven genieten van de ervaring die jullie opdoen in Zuid Amerika.