van equador naar peru. - Reisverslag uit Lima, Peru van ed virginia - WaarBenJij.nu van equador naar peru. - Reisverslag uit Lima, Peru van ed virginia - WaarBenJij.nu

van equador naar peru.

Door: edvir

Blijf op de hoogte en volg ed

08 Oktober 2012 | Peru, Lima

Amigo's !
Weer even bijpraten over onze belevenisen op deze wondermoie reis.
Wat ons de laatste da gen opvalt is de bijzonder hartelijke bevolking die ons van alles uitlegt over de omgeving en heel open is.
Ook het eten is hier een echt smulfestijn ! En een stuk goedkoper dan in nederland .
Een prachtige ansichtkaart achtige bergrit naar viillarcamba. Hier 3 nachten geweest. Veel gewandeld en ontspannen. We zijn hier aan een wandeling A begonnen met volledige beschrijving maar nadat we het startpunt al 3. keer waren voorbij gelopen en Virgien al 3 keer bijna was opgegeten door wilde honden zijn we maar in het dorpje koffie gaan drinken !
Daarna hebben we en lange rit van wel 13 uur ! in een hele luxe bus gereden en hebben we Equador definitief verlaten en dan Peru in. Hier viel ons direct op dat het hier veel armer was dan in equador. Veel plaggenhutten en vuilis langs de wegen. We kwamen laat aan in Piuara en na uitslapen tot wel 9 uur ! moesten we met 4 tassen weer de taxi,s en bus in voor een bijzondere woestijnrit, die heel afwiselend was en ook vel warmer... We kwamen vervolgens aan in Chiclaya, waar we en excursie haden nar de wereldberoemde opgravingen van de Inca,s met mooie pyramides. Gisterochtend nog nar de heksenmarkt geweest, mar de heksen waren net vertrokken op hun bezems. Hier nog even erg gelachen om het volgende.
Zoals bekend wil virgien oop elk kraampje waar ze noten verkopen even proeven. Op een kraampje nam ze dus weer en nootje en ze vroeg an de verkoper wat dit was. Ze lachten alleen maar wat. Later zag ik op de zak die eronder stond dat het katten voer was- !!!! Met als gevolg dat ik har ' nachtszachtjes hoorde miauwen in plaats van snurken ! Ha' ha....
Gistermidag wer via den woestijn naar het vissersdorpje Huanchaca gereden, waar we nu aan een terras dit verslag ma ken aan de stille oceaan, die enorme golven geeft en prachtige vogels en uitzichten.
Morgen weer vroeg op en een 7 uur durende rit in een zeer luxe bus-, dkie onze geweldige reisleidster voor ons heeft geboekt gaan we weer vrolijk op weg naar de hoofdstad Lima....

Adios van virginia en eduardo !

  • 08 Oktober 2012 - 20:09

    Barry Asselman:

    hoi ed en vergien wat een reis hebben jullie gemaakt
    nu lekker uitrusten en geniet van het prattige peru. ik hoor
    van jullie wel wat jullie alle maal in in peru gedaan hebben

    maak er wat moois van met vriendelijke groet barry

  • 08 Oktober 2012 - 20:23

    Tineke:

    Hahaha, die Virgien, wat zullen jullie gelachen hebben, ik zie het zo voor me.
    Wat een belevenissen, lekker genieten hoor, ik geniet ook van jullie verhalen.
    Liefs, Tineke

  • 08 Oktober 2012 - 20:35

    Vera:

    hey amigo's!!

    haha lekkere actie van die kattenvoer! als het maar lekker was ;)
    hoe warm is het daar eigenlijk ongeveer? nja vast wel iets warmer dan hier, hier moeten de eerste autoruiten alweer gekrabt worden! Dus ik zou zeggen geniet er lekker van daar en dan ga ik ondertussen (bijna) klussen in mijn nieuwe huisje!!

    kus Veer

  • 08 Oktober 2012 - 20:35

    Vera:

    hey amigo's!!

    haha lekkere actie van die kattenvoer! als het maar lekker was ;)
    hoe warm is het daar eigenlijk ongeveer? nja vast wel iets warmer dan hier, hier moeten de eerste autoruiten alweer gekrabt worden! Dus ik zou zeggen geniet er lekker van daar en dan ga ik ondertussen (bijna) klussen in mijn nieuwe huisje!!

    kus Veer

  • 08 Oktober 2012 - 20:42

    Loes:

    wat een fantastische reisverslagen kunnen jullie toch maken!
    ik ''waan'' me bijna zelf in Equador!
    geweldig om zo te horen wat jullie daar allemaal beleven!
    GENIET ER NOG MAAR VAN!
    lfs Loes

  • 08 Oktober 2012 - 22:30

    Henny:

    nou lekker dan kattevoer,nog ff en je krijgt een krabpaal ...wel leuk om zo te lezen wat jullie meemaken geniet er lekker van ,hier is het al weer kachel tijd..
    kijk uit naar volgende bericht...Groetjes Henny

  • 11 Oktober 2012 - 19:16

    Charlotte :

    Ik geniet van jullie verhalen, bedankt en de groetjes

  • 11 Oktober 2012 - 23:16

    Ed En Virginia:

    Hoi

    Weet niet goed raad met deze optie


    Virgimia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ed

Twee vutters die een reis door Zuid Amerika maken.

Actief sinds 26 Aug. 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 9272

Voorgaande reizen:

13 November 2013 - 13 November 2013

ethiopie

15 September 2012 - 11 November 2012

Onze openbaar vervoer-reis in Zuid Amerika

15 September 2012 - 11 November 2012

rondreis zuidelijk amerika

Landen bezocht: