klein stukje maar - Reisverslag uit Río Bamba, Argentinië van ed virginia - WaarBenJij.nu klein stukje maar - Reisverslag uit Río Bamba, Argentinië van ed virginia - WaarBenJij.nu

klein stukje maar

Door: virginia

Blijf op de hoogte en volg ed

26 September 2012 | Argentinië, Río Bamba

Vanmorgen met de bus een prachtige rit door de bergen richting Rio Bamba gemaakt. Deze stad ligt op 2800 meter hoogte en we voelen de Andes wind al opkomen. Ik zie alles al weer zwaar bewaakt, dus het is weer oppassen geblazen denk ik..Vanmiddag zijn we 4 markten af geweest en er zitten veel berg-bewoners hun waar te verkopen. De mijnheer die in Quito overvallen was, heeft nu toch de terugklap gekregen. Hij kon met zijn vrouw niet met ons mee en kwam erachteraan met een taxi. Hij is vanmiddag naar de dokter geweest en nu maar hopen dat hij weer met ns mee kan reizen. Wij blijven hier twee dagen. Morgen gaan we naar een vulkaan en komen op een hoogte van 4800 meter. We lunchen op 5000 meter, waarna bijna de hele groep op een mountainbike gaan afdalen. Ed en ik dus niet, wij nemen foto s . Ik heb op de Filippijnen op een mountainbike gereden en zeg Geef mijn portie maar aan Fikkie. Nou doei hoor wordt vervolgd.
Virginia

• 27 September 2012 - 06:30

Ellen Jacobs:

Spannend hoor, ik reis met jullie mee, wil naar Argentina om in de kroegen de tango te dansen.
    Liefs en verdere goede reis.!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ellen Jacobs. xxx

• 27 September 2012 - 10:54

Fred Van't Ent:

Pas maar op niet zelf overvallen te worden! Jesus, wat klinkt dat daar gevaarlijk zeg, een oude wild west film. Veel succes en plezier toegewenst!

• 27 September 2012 - 16:30

Barry Asselman:

hoi ed vergien

wat maken jullie toch een leuke reis tot jullie volgend bericht barry

• 28 September 2012 - 17:52

Ina Vloon:

Valt me een beetje tegen,hoor. Dat je niet gaat mountainbiken. Zo'n stoere oma.Pas goed op jullie spullen. Heb je geen last van de hoogte?
    Nog veel plezier!
    Groetjes Ina.

• 02 Oktober 2012 - 13:51

Tinie:

Hai luitjes,
    wat een prachtige verhalen. Het is dus echt waar hè, wie veel reist, kan veel verhalen.
    Maar op deze manier laten jullie ons wel meegenieten. Het lijkt me een rare gewaarwording als ineens de weg weg is. Dan zijn de dingen niet meer zo vanzelfsprekend!
    Geniet van al het goede, let goed op julile spullen maar boven alles let goed op elkaar en verzamel maar een enorme berg prachtige herinneringen!
    groetjes,
    Tinie